Web 2.0 & Merk Imago bescherming

Jelle Terpstra, Robbert Zijp, Michael Widjaja, donderdag 21 augustus 2008

De toenemende populariteit van Web 2.0 toepassingen geeft de consument een stem die steeds belangrijker wordt. Bedrijven hebben daardoor steeds minder invloed op publicaties die hun merk en imago bepalen. Bovendien wordt de hoeveelheid publicaties zo groot dat het onmogelijk is om alles in de gaten te houden. In dit artikel wordt een framework voorgesteld, ontwikkeld door de Vrije Universiteit Amsterdam en Accenture, dat het mogelijk maakt om geautomatiseerd die content te vinden die een vergroot risico op imagoschade met zich meebrengt. Ook worden suggesties gedaan om om te gaan met eventuele negatieve publiciteit.
 
[PDF]

Opmerking

Je moet lid zijn van Via Nova Architectura om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Via Nova Architectura

Sponsoren

Sessies

22-01: Quantum Computing - KNVI meer...

31-01: Smart Data Practices - PLDN meer...

19-02: ERP software - KNVI meer...

Advertenties

Je kunt hier adverteren

© 2019   Gemaakt door Stichting Digital Architecture.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden